Blog
Školení

Multijazykové call centrum


Poskytneme Vám rozsáhlé služby mezinárodního Call Centra. Naši rodilí mluvčí komunikující anglicky, česky, francouzsky, italsky, německy, slovensky a polsky jsou Vám k dipozici.

Zpracováváme hovory z mnoha zemí za použití místních telefonních čísel a profesionálních rodilých mluvčí. Vaši zákazníci nepoznají, že se dovolali do multilinguálního Call Centra. Sofistikovaný testovací a vzdělávací systém, začínající při náboru operátora a pokračující během celého zaměstnání, zajišťuje vysokou kvalitu poskytovaných služeb. Připojte se mezi naše spokojené klienty z Beneluxu, Francie, Itálie, Německa, Polska, Rakouska a Švýcarska.

Žádost o rozpočet

Peak Call centrum


Díky spolupráci s Cortexem se nám podařilo efektivně zareagovat na zvýšený počet příchozích hovorů a zůstat dostupní pro naše klienty. Oceňujeme zejména vysokou flexibilitu outsourcovaných služeb – Cortex v krátké dodací lhůtě zabezpečil 12 profesionálních operátorů, kteří velmi dobře zvládli náročné školení. V tomto směru spolupráce předčila naše očekávání – kvalita zpracování hovorů je vysoká a komunikační dovednosti operátorů dokazují výbornou přípravu a péči o jejich profesní rozvoj ze strany Cortexu.

Aleš Záruba, ČSOB

Plánujete promo akci, soutěž nebo marketingovou kampaň a očekáváte zvýšené množství hovorů a emailů od zákazníků? Nebo dokonce už vše probíhá a zákazníci volají a píší více než jsou Vaše kapacity? Cortex Vám rychle poskytne call centrum, které zpracuje rychle a efektivně příchozí hovory i emaily.

Náš unikátní koncept volně dostupných operátorů Vám umožňuje nasměrovat příchozí hovory a emaily do našeho call centra v tak krátkém čase, že konkurence nestihne ani zhodnotit své volné kapacity. Efektivnějšího partnera v této oblasti nenaleznete.

Dosáhněte lepšího SLA, větší zákaznické spokojenosti nebo zmírnění škod díky profesionální infolince. Snadné a rychlé dovolání na infolinku a profesionální odpověď operátora jsou nutnými předpoklady pro zachování Vašeho dobrého jména. Kontaktujte nás ještě dnes a buďte firma s nejlepší zákaznickou podporou.

Žádost o rozpočet

Call centrum na klíč


Nabízíme Vám unikátní službu CALL CENTRUM NA KLÍČ, která je založena na sdílení veškerých kapacit našeho profesionálního Call Centra. Poskytneme Vám částečný nebo kompletní outsourcing technického zázemí i lidských zdrojů. Můžete využít virtuální ústřednu a jakoukoliv část komunikace se zákazníky řešit vlastními silami.

Nabízíme pronájem Call Centra, které sestavíme na klíč přesně dle Vašich požadavků. Zajistíme Vám i kompletní outsourcing Call Centra na našich technických prostředcích a s našimi profesionálně školenými pracovníky.

Call Centrum na klíč je Vám určeno, především pokud máte vysoké požadavky na kvalitu a komplexnost řešení s potřebou efektivní a profesionální komunikace se svými stávajícími i potenciálními zákazníky. Oceníte jej, zejména pokud zavádíte řešení Customer Relationship Management (CRM) jako nástroj pro efektivní řízení vztahů se zákazníky.

Můžete využít službu virtuální VoIP ústředny a zároveň jakoukoliv část komunikace se zákazníky řešit vlastními silami bez ohledu na lokalitu a fyzickou přítomnost. Komunikace se zákazníky může být bez jakýchkoliv poplatků operativně rozdistribuována mezi interní a sdílené externí kapacity. Rozložení kapacit lze uživatelsky měnit dle Vašich aktuálních potřeb. Interní i externí pracovníci mohou mít k dispozici stejné prostředky, včetně možnosti využití cloudové CRM platformy CareCloud CRM.

Poskytneme Vám analýzu současného stavu a potřeb, návrh řešení, implementaci, provoz, dohled a poradenství. Získáte tak profesionální Call Centrum pro komunikaci s Vašimi zákazníky. Využijte výhod jednoho dodavatele celé komplexní služby Call Centra.

Pokud máte v úmyslu zřídit profesionální Call Centrum, ale nechcete se zabývat nákupem veškerého vybavení, řešit technické zázemí a věnovat stovky hodin náboru a školení vlastních zaměstnanců, jedná se o ideální řešení právě pro Vás!

Inbound telemarketing


Má osobní zkušenost s Cortexem byla jen ta nejlepší, jak z profesionálního - kvalita byla vyšší, než jsme očekávali - tak i z lidského hlediska. Dokonce jsem se vždy těšil na meetingy hodnocení kvality díky jejich angažovanosti, proaktivitě a loajalitě. Přestože byl projekt (národní linka 1221) pod extrémním tlakem, Cortex nás nikdy nezklamal, vždy podal výkon nad stanovené cíle a pomohl kdykoliv mohl.

Jan Hůlek, NAKIT

Prostřednictvím inbound telemarketingu (správa příchozích hovorů) získá Váš zákazník prostor pro rychlou reakci na marketingovou kampaň, může získat potřebné informace (Zelené linky), objednat vybrané zboží (objednávkové linky), využít technickou podporu (Help desk) či zodpovědět soutěžní otázky (soutěžní linky).

Ať už se jedná o jakýkoliv typ linky, zásadní je kvalitní výkon operátora, který utváříme nepřetržitým procesem produktových a komunikačních školení a efektivním individuálním coachingem.

Nezanedbatelnou součástí fungování našeho Call Centra je pravidelná kontrola a rozbor nahraných hovorů, konzultace se statisticky méně úspěšnými operátory, kontrola práce se scriptem a kontrola obsahu zápisu do CRM se záznamem hovoru.

Přijďte se k nám přesvědčit, jak pracujeme s operátory!

Žádost o rozpočet

Elektronická komunikace


Poskytneme Vám komplexní řešení Vaší elektronické komunikace (email, SMS, personalizovaný web, Facebook, MMS) ve formě zpracování elektronické komunikace jako služby, nebo využitím cloudové platformy CareCloud CRM, kterou můžete ovládat uživatelsky. V této modulární CRM aplikaci lze kompletně připravit, odeslat a vyhodnotit kampaň elektronické komunikace. Součástí řešení CareCloud CRM je také serverová platforma pro centralizované zpracování elektronické komunikace se zákazníky.

Poskytneme Vám to nejlepší řešení bez ohledu na to, zda se jedná o email, SMS, MMS, Facebook či personalizovaný web.

CareCloud CRM umožňuje jednoduše připravit data pro realizaci kampaně na základě definice parametrů a vybraných kritérií zvoleného segmentu. Modul Kampaně dokáže otestovat odeslání a zobrazení připravené DM komunikace, následně kampaň s vybranou prioritou odeslat a na závěr, vyhodnotit její úspěšnost. Vyhodnocení zahrnuje porovnání s nákupním chováním neoslovených skupin. CareCloud CRM Vám vybere segment, který bude nejlépe reagovat na zvolený způsob marketingové komunikace. Výběr probíhá dle mnoha různých kritérií a usnadní Vám uživatelskou přípravu díky uloženým šablonám, zrychlí a zjednoduší tak přípravu a nastavení kampaně.

CareCloud CRM obsahuje přímé napojení na SMS bránu, k dispozici jsou moduly pro komunikaci s webovými aplikacemi či Facebookem pomocí webových služeb.

Prostřednictvím email marketingu získáte dlouhodobou, rychlou a relativně levnou personalizovanou komunikaci. Pomocí elektronické pošty posíláme hromadné emaily (newslettery), blahopřání k různým událostem (svátky, narozeniny, výročí svatby), notifikace či připomínky. Kompletně zpracováváme komunikaci se zákazníky v rámci zákaznického servisu.

Vyzkoušejte, zda splníme všechny Vaše požadavky, které kladete na kvalitní elektrickou komunikaci s Vašimi zákazníky!

Outbound telemarketing


Se společností Cortex spolupracuji již mnoho let. S důvěrou se ni obracím pokaždé, když potřebujeme oslovit naše partnery na vysoké profesionální úrovni. Vždy se můžu spolehnout na velmi dobře zvládnutou realizaci projektu a dodržení domluveného časového harmonogramu. Cením si přímého a zodpovědného přístupu supervizorky Lenky. Call centrum společnosti Cortex mohu určitě doporučit.
Richard Valenta, Bakaláři Software

Využijte náš Outbound telemarketing pro aktualizaci databází, ověřování a doplňování vstupních informací, průzkum trhu i jako aktivní péči o stávající zákazníky. Základem našich služeb je prodej ať už stávajícím nebo zcela novým zákazníkům.

Využijte široké zkušenosti našeho prodejního oddělení z prodeje zboží a služeb koncovým spotřebitelům i firemním subjektům. Poskytneme Vám nejvyšší kvalitu služeb, protože naši operátoři jsou školeni v komunikačních i prodejních dovednostech a v obou oblastech jsou certifikováni.

Nás prodejní tým podává nadstandardní výsledky díky nepřetržitému dohledu dvou supervisorů a jednoho manažera. Soustavný coaching a stanovování cílů zaručuje výborné výsledky po celou dobu spolupráce.

Důkladně se věnujeme oblasti ochrany osobních údajů, včetně regulace GDPR. Interní procesy zajišťují, že veškeré osobní údaje, jsou chráněny proti smazání, zkopírování i úpravě. Poradíme Vám jak telemarketing nastavit, aby splňoval přísné regule GDPR.

Neriskujte pokuty v řádu desítek milionů Eur, zvolte si nás, zodpovědného dodavatele a data Vašich zákazníků budou v bezpečí.

Žádost o rozpočet